Grattis malin!!!!!

Nu stter jag hemma hos Malin vi ska börja supa snart :D Tilda kom precis
vi kommer vara så jävla snygga ikväll asså :D
nu peppar vi bara inför ikväll, vi ska va så jävla fulla
 Malins mamma, Thomas, och lilla Ludwig kom in och sjöng för Malin i morse vi ligger där utan kläder haha
vi va väldigt söta, vi har vaft fullt upp idag först vakna vi klockan 10 när dom kom in och sjöng sen körde vi hem till pappsi för jag hade glömt lite saker (Malin övningskörde) sen har vi inhandlat lite läsk och varit å solat riktigt skööönt
nu ska ja fixa klart mig, ska sätta på mig lite smink och byta kläder (Y)

 
jag och Malin trötta som djur!!

Izzan bangade kvällen för hon måste jobba men hon tittade förbi på tårta först


Alltid lika snygg på kort (Y)


måste väl säga grattis till anna också som fyller åt idag fast att hon inte vill prata med mig :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0