Goooooood morgon!!

Nu sitter ja här och väntar på mami, tänkte hälsa på henne innan ja åker till gävle, 
måste ha med lite välling till älsklings Leah, undrar om hon vill hämta mig bara ( mami alltså) 
hon är ju lite lat när de gäller att köra bil, allra helst på vintern, imorgon klockan 16.05 sätter ja mig på bussen för att åka till gävle, är framme ca 22.30 jävligt drygt att åka buss och tåg , men ja ska försöka ha en bok med mig eller nått,
 nu ska ja nog sminka mig lite, sen åka till mami 


tänkte bara säga att den enda ja kommer sakna när ja flyttar till gävle är den här tjejen


Rebecca Poncin

med den här tjejen har man aldrig roligt haha
 näe nu ljög jag för de har man visste.
 lika galen som jag, fast vi har inte hunnit ha några galna stunder ihop, för jag har alltid bangat och åkt hem 
    bästa va väl kanske skolavslutningen i somras
jag och matilda stormar in typ halv 11 och sliter upp ponkin ur sängen  nu ska vi dricka öl!!
hon låg fortfarande och sov, men de va bara att gå upp och dricka öl ,(vi hade köpt en platta öl en vin dunk och sen hade vi skumpa på de )
sen har vi ju våra tokiga dagar, tänkte tattuera in ett Ess på handleden bara för att vi hade lyssnat för mkt på Jobb
näe kul tjej säger ja bara :) 


nu måste ja springa mamma kommer om 3 min typ 

kisses


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaa fan vilken minnen darling!

2009-02-05 @ 14:16:57
URL: http://ponkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0