de som är ditt är mitt eller?

funderar på att kanske gå och sova nu , ska ju upp typ 7 imorgon, kommer aldrig orka men ja måste, ja är ju hos mamma så hon får slita upp mig ur sängen, återigen måste ja släpapå saker till Lina och Leah, att mamma inte kan göra nånting själv. 
nu närja satt här och tittade på kattungarna kom jag på att vi har ju glömmt att knäppa kort på dom. 
Rasmus mobil har blivigt stulen idag på basketen jobbigt läge för han 

när en mobil försvinner eller blir stulen är de inte själva mobilen man bryr sig om utan alla nr som man hade på den 
de är kanske de värsta, sen är de väl inte så kul att bli av med mobilen heller men de är inte de värsta
förstår inte att folk är så jävla fattiga att dom inte kan låta bli andras saker, tycker dom att dom är bättre eller mer värd än någon annan. 
men så är de faktist inte du har ingen rätt att ta någon annans saker. 

näe nu borde jag gå och sova, men måste nog röka först faktist     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0