4 dagar kvar nu..

Nu är de bara 4 dagar kvar till ja får komma till lite lugn och ro, resan kommer bli jävligt dryg
men men bryr mig inte ja har min musik och så får ja väl låna en bok eller nått

Skulle verkligen vilja läsa Emma Mia´s dotter de är fjärde boken av Liza Marklund och Maria Eriksson´s Gömmda, Asyl och Mia´s hemlighet jävligt bra böcker om ja får säga de själv , de går inte att sluta läsa dom när man väl har börjat, därför vill ja nu läsa den fjärde och sista men den är lite för dyr för min plånbok just nu, den kanske finns på biblioteket vem vet,



Anyway, på lördag fyller Malin år och ja tror vi kommer ha de jävligt kul på lördag, sen får vi ju inte glömma bort Anna hon fyller ju också år, men frågan är om ja vill nämna henne för hon gör inget annat än ignorerar mig , hmm ?

Nu borde jag sova iaf, men jag har ingen skola imorgon, bara projekt men de är sent
de kanske finns något bra på tv, annars får de bli att fixa bio soffan och titta på Twilight 
Han är ju så jävla snygg och underbar man vill bara lägga sig ner och döö!!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Dom böckerna är väldigt bra.. Men dom är inte sanna dom har vänt på alting, det har kommit ut en ny bok som heter sanningen bakom gömda. Men dom är bra ändå.

2009-02-02 @ 12:03:49
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0