You and me could write a bad romance

Nu sitter jag här de va 8 timmar sen jag uppdaterade eller ja jag har väl suttit här hela tiden, idag har jag tvättat allt som vi inte han med att tvätta förra gången, men tvättmedlet tog slut så de är en maskin kvar att fixa, hur som helst har jag rökt alldeles för mkt  idag, fattar inte att de ska vara så gott att röka när man vet att man inte kan köpa nya



Och vad tycker vi om det här Matilda? vi tycker de är skit! jag tänker fortsätta säga Corner tills jag slutar röka eller byter märke.
snodde pengar av Matilda idag för att kunna gå och köpa cigg, slängde med en påse Creame cheese chips också och vad hittar jag inte bland chipsen, jo ett hjärta



inte det snyggaste men de va ändå lite roligt, tror de blir att sova nu iaf ska ju iväg och titta på lilltufflan som ska vara lucia imorgon men först ska jag röka God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0