Vi vet att det blir mayhem..

Hemma från jobbet nu, Iffe ringde imorse klockan 08.00 och frågade om jag kunde jobba idag- kan ju lägga till att jag hade ingen aning vart jag var eller vilken dag de va när han ringde- men visst ja kunde jobba skulle va där klockan 10.00 hade inte så mkt mer att skriva -ja vet att jag är skit tråkig- men jag orkar verkligen inte med blogg längre.

Måste ju dock berätta om ni inte redan läst de i Mutts blogg att jag kanske har fått en egen lägenhet nu, men allt är inte klart än väntar på svar från bostaden sen är de ju så att vi inte har så mkt att packa i och om jag kan gissa rätt så har väl min blå/svarta resväska flyttat till stockholm på obestämd tid, nu ska jag lägga mig i badet med ett glas vin om ja får de för Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0