Rollspel eller modell? haha..

HAHAHAHAHHA ja vad ska man säga, håller på att lägga in massa bilder från förr på FB både Malin och Izzan börjar grina på mig, jag tycker de är roligt förutom att jag är den som ser mest ut som en påse med skit på alla bilder
hur som helst så gick jag in på Lunar för att kolla om jag hade nå fler fula bilder på oss, men icket hitta inga roliga, hur som helt så kollar jag mina mail för kul skull och de här dyker upp



Ska man skratta eller.. ja skratta! bilderna jag har där är jag typ 14 på men visst Modell vi kör på de


Sen hittade jag de här


ja vad säger man sicos på lunar

Efter två månader har samma kille skrivigt igen och de här skicka han


Adda han på msn kanske ? hahhahahah näe verkligen inte

Nu får ni ju själklart tro att jag brukar gå in på lunar i vanliga fall men så är inte fallet, men ja bryr mig inte så mkt va ni tror, nu ska jag kanske lägga mig under täcket för de är jävligt kallt här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0