KROGEN KROGEN..

ja igår blev de krogen krogen hel okej ställe faktiskt, jag ger de tre av fyra toasts. jag är ju som jag är så jag flängde mest runt ensam hela tiden va med olika folk hela tiden, stog och dansade med Vanessa, Johanna och Sara ett bra tag, gulliga tjejer de där. sen träffade jag även Rossana och hon är ju kanske världens gulligaste satt och pratade skit mkt med henne, vi kommer ju bli nästan grannar snart när jag flyttar till min nya lägenhet, jaja tack för en rolig kväll igåe alla flickor och pojkar, nu ska jag fråga matilda vad jag får äta och inte haha

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är gullig du med =)

2009-12-13 @ 15:19:50
URL: http://sarawilander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0