Kan du fixa kaffe eller är du dum i huvudet?

Ja som ni ser så har jag inte orkat skriva nått på en dag och 18 timmar, har inget att säga deal with it, hur som helt så dampade jag lite på Matilda imorse

Matilda: vakna
Esmeralda: fixa kaffe
Matilda: vakna
Esmeralda: Kan du fixa kaffe eller är du dum i huvudet?

jag kommer alltid in med kaffe till henne ( förut va de frukost på sängen) -Väck inte den björn som sover-  om jag vill att hon ska vakna, hon skickar ett sms Vakna hon kan inte ens svara på mitt sms om att fixa kaffe sen får jag ett till så då spårade jag lite på henne där jag låg, sen får jag ett till sms "vill du att jag ska komma in med kaffet också eller?" vad är de för jävla fråga!? klart som fan att jag ville de annars skulle jag väl skriva Finns det kaffe? och inte Fixa kaffe. äääääääsch orkar inge mera nu, snart är de jul!


Jag och Theresa nått år sen, tror de va första julen som vi bodde i umeå
Gud va liten och söt hon va där ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0