I want your love and i want your revenge you and me could write a bad romance

oj nu va de längesen igen, imorgon klockan 10.05 hittar ni mig troligtvis på linje 100 mot Sundsvall sen vidare mot Gävle. om jag tar mig så långt för dom senaste dagarna har det snöat så mkt att ja jag vet inte vad en meter snö har de kommit än så länge tror ja, eller så skulle de bli så mkt imorgon, så jag kanske inte ens tar mig från Ersboda hehe Då skulle Fejknegern bli glad, men vi är inte vänner längre hon är falsk och hon ljuger näe vi är definitivt inte vänner usch på henne


här visar jag min kärlek och vad får jag tillbaka? SKIT!!!

haha näe okej jag skojar bara men hon ljuger faktiskt



den här bilden skulle jag lägga ut :)


Ser ni kärleken? inte skulle man kunna va sur på Tillan heller

All my love to you

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi kan ju erkänna att jag faktiskt inte kan vara arg på dej heller , all my love to u2 ! <3 /fejkneger

2009-12-28 @ 02:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0