Hipp hipp hurra Esmeralda slipper bo i en crappy apartment med sin syster resten av livet!

hejhej vet att de va några dagar sen jag skrev nu men har varit väldigt upptagen med allt nytt som händer just nu, eller ja de är väl bara en sak som är ny och de är att jag har fått en egen lägenhet! inflyttning så fort första hyran blir betald. känns så jävla skönt kan jag lova. och till alla er som trodde att jag och Matilda skulle bo med varandra resten av livet i våran crappy apartment och vara soc barn FUCK YOU!

Näe nu ska vi inte brusa upp här Esmeralda lugn lugn.
Prata med sig själv är nog aldrig bra :/
But i dont care im sooooooooo happy i could die, ska kika på lägenheten idag iaf och skriva kontrakt sen är de bara att betala hyran den 15e och flytta in ! men vi har ju inte så mkt saker så de blir ju inte så svårt, men nu ska jag verkligen göra så jag får ett riktigt hem, -för som alla vet har vi ju inte orkat sätta upp något på väggarna i den här lägenheten- men nu ska de bli fint kan ja lova!

så vi kanske kan ta min önskelista när vi endå håller på

vad jag önskar mig i julklapp

  1. saker till nya lägenheten
  2. En ny säng ( alltså inte en madrass utan själva sängstommen)
  3. En bärbar dator
  4. Min sväng garderob som finns i gävle (hehe)
  5. Nya stolar till mitt köksbord (om de ens får plats)
  6. En ny snowboard
  7. En ipod
Ja de är ju fortfarande lite samma som jag önskade mig i födelsedagspresent
men eftersom jag inte fick något av de så får man väl försöka igen, men de lär väl bli jag själv som får fixa mina saker så de är väl bara att börja spara

Nu tänkte jag lägga mmig i sängen igen i ca en och en halv timme
Hon känner att hon har hällt alldeles för mycket socker i sitt kaffe usch så sött de blev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0