Han kom hit med nerkissade byxor?!

som vi alla vet vi som känner Andr* är att han gör lite som han vill ja med typ allt ex. hålla tider, inatt kom han hit typ halv 2 och han hade inte fått komma in om de inte va så att han hade mat med sig, han hade nerkissad MAX burgare och han hade spottat tre ggr i läsken, men de va ju ok bara för att de inte va mer än tre så, dessutom hade han kissat på sig, och när jag råkade titta bort för en sekund så ställer han sig och kissar på golvet, jag ber snällt att han ska torka upp men han slarvar och han får börja om så han blöter handduken och börjar torka igen. när han är klar lämnar han handduken på golvet och tycker att den ligger bra där, helt dyngsur är den så jag ber honom att hänga upp den så den inte börjar surna han tar bort den och startar torkskopet, jag går för att kika om han behöver hjälp -de är ju inte så lätt att göra rätt när man är en bortskämd adopterad gyllenblek *host*Svart *host* pojke, så va ska man göra


André's definiton av hur man hänger upp en blöt handduk

okej exakt så här gick de kanske inte till men de va så som jag såg de iaf, Nu är klockan halv 4 snart och jag ska upp om ca 4½ timme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0