Haha jag vill bara spy när jag ser dig..!

But you aint worth it..

Gosh! va jag har haft tråkigt ikväll, skulle kanske ha följt med Mutt och Olv ut ändå men palla massa 91:or näe bara drygt. tror kanske att jag ska ta och sova nu

igår va de ju iaf julfest, riktigt skoj va de ja som ni alla vet hur jag är så lyckades jag nästan bli för full. Erika tyckte iaf att jag inte skulle dricka de där sista glaset med vin och som alla också vet är att säger någon att jag inte ska dricka mer blir jag förbannad och dricker ännu mer haha hur som helst så började kvällen på Plaza med en öl sen bar de av till syd för julbord, hade massor med gott, glömde till och med att ta av den varma maten hehe, hur som helst klockan 9 tyckte vi att vi skulle dra vidare va bara plaza restaurangare kvar på syd då, så vi for på All stars där de blev skitvin och shots sen när de stängde gick vi vidare till Bishop där fick jag dock inte dricka eftersom de va 23 eller ja jag fick inte köpa nått i baren men de fixa olivia lätt, dock fick jag ju vänta på mitt vin i minst 30 min för hon va väldigt seeeg :) hur som helst så tog jag mig inte hem så jag fick dela säng med Olivia och Kent

Har sprungit på stan idag och gjort en massa tjänster åt Mutt sen så ringde Annelie från jobbet och ville att jag skulle komma och jobba, självklart sa jag jag va ju redan på stan så, sen fick jag sluta vid 19.00  och ja nu sitter jag bara här, har tittat på Kingdom of heaven som är riktigt bra orlando är ju kanske huuuuuuuuuur snygg som helst särskillt när han spelar i "gammla" filmer och är lite sådär ruff och sliten *droooooling* näe nu får ni ha de så bra och gå inte för långt in i dimman så hörs vi imorgon!

Hur snygg är han inte på en skala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0