Brüno (Hjärta) (hjärta).... Not

jag mår dåligt när jag sover så här länge, men iofs så va jag vaken till typ fyra nånting, vi gick ifrån Hanna vid två typ, satte mig vid datorn en stund, sen tänkte jag sova, men min hjärna hade andra planer, ibland när jag har släckt lampan och ska slapna av för att somna så börjar min hjärna - vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara- att "snabbspola" alla mina tankar allting går jätte snabbt och jag blir typ snurrig och de vägrar sluta, så de va ju bara att tända lampan och börja läsa nånting och jag kände inte för att läsa Så länge vi båda andas för jag läste typ ut den för två veckor sen, men ja hade inget val så jag hoppade dom första sidorna -för dom är så dryg- och började läsa, först gick de inte ens för de fortsatte att snurra i huvet medans jag läste raderna, efter en stund "lugnade" min hjärna ner sig, men då låg jag ju och läste i typ 2 timmar så bå blev klockan fyra innan jag ens hade försökt somna
äääh What the hell..

När vi va hos hanna igår bestämmde vi oss för att titta på Brüno jag har nog aldrig sett sjukare film alltså, jag tyckte inte att den va speciellt bra bara störd.

idag måste jag göra någon blir fan knäpp av att bara vara hemma, har inte haft något jobb den här veckan men har varit duktig och gått upp tidigt två dagar iaf så om de ska fortsätta så här så måste jag ta mig i kragen och verkligen skaffa mig ett nytt jobb, ska väl börja skriva på min cv nu tror ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0