Oh, but now i don't hate you, i just wanna be left alone.

orkar ja ens bry mig ?

Nu får ja tydligen inte skriva vad jag vill i min egen offentliga blogg, snart får ja väl inte umgås med folk som du känner heller, men just ja de får ja ju inte. Jag vill inte ha något med dig att göra så sluta med dina omogna töntiga kommentarer, om du kanske kunde bete dig så kanske jag skulle respektera dig och inte lägga ut bilder som du "reagerar" på.
Vet inte vad jag har gjort egentligen heller, förutom de lilla som hände med "han" ( och de är bara de som ja berättade som hände, inget mer )  som du sa att du "förlät" mig för. verkar som att du bara vill ha en anledning att hata mig. Men ja bryr mig inte egentligen ja orkar bara inte tjaffsa, lägg dig inte i mitt liv nå mer. 

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0