But I hope you do remember, your snow doesn't warm you in december.

Nu blir jag bara så jävla less, de är tur att jag aldrig behöver se dig igen, och om du skulle läsa de här.
du är så jävla omogen du är en vuxen människa, visst du kan känna dig sårad och sviken nu, eller va fan vet jag, de är väl dina "problem" som  gör att du inte kan tänka klart, har väl rökt bort för många hjärnceller, jag trodde du kände mig lite bättre efter dom här 3 år som vi har känt varandra, men nej tydligen inte, ja jag har blivigt tsm med killen jag inte va sånt stort fan av när vi va tsm, betyder de att jag har varit otrogen mot dig? nej verkligen inte, jag skulle aldrig vara otrogen, mot någon jag älskar, för som jag sagt tidigare är man ortogen så kan man inte älska den man är tsm med då är de något som är fel, visst de va mycket fel mellan oss men inte fan skulle jag vara otrogen. och när du har lugnat ner dig och växt upp ( kommer väl aldrig hända ) försök inte ens att ta kontakt med mig, för jag vill aldrig ha någonting med dig att göra.

de är jävligt lätt att slänga ur sig saker när man är arg, men bara för att man har lugnat ner sig tro inte att allt är bra då, nej verkligen inte, JAG vet hur du fungerar och JAG känner dig, men tydligen så har du ingen aning om vem jag är, och de är fine med mig.

jag hoppas att du läser det här och förstår vad jag skriver, jag har försökt stötta dig, men ja kan inte vara med någon bara för att den ska må bra när man själv mår dåligt, och ja de kan jag säga du har förstört delar av mitt liv, jag kunde inte ens höra ordet droger utan att bli ledsen, och alla lögner som kom upefter en tid, bara för att du inte vågade va ärlig, smusla och ljuga, sen tror du att allt kan bli bra av ett förlåt ! de här är den sista energin jag tänker lägga ner på dig, för du ska inte få förstöra mitt liv nå mer..


148 timmar senare och vi är fortfarande inte klar, men de blir då jävligt bra, nu ska jag snart åka ner till stan och fixa naglar kommer bli sjukt snyggt,( tummen upp för de )
ska slänga på mig lite smink och dra iväg, min underbara älskling kan du komma hit nu kanske, jag saknar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Fia

... och så var lilla Esmeralda där med dubbelmoralen igen. Härligt stumpan! ;)

2009-08-10 @ 22:30:31
Postat av: Fia

Ps. Så fint att du är tillsammans med sveriges största pestsmitta! Grattis!

2009-08-10 @ 22:31:52
Postat av: Anonym

Fia håll käften och sköt ditt.

2009-08-10 @ 23:11:12
Postat av: matilda

Varför kan inte Fia skaffa sig ett liv bara. PS hon är inte tillsammans med dig så de måste väl vara näst-största då.. Sluta läs bloggen bara

2009-08-11 @ 00:16:26
URL: http://matildafrisegard.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

jag förstår inte ens hur du hittade hit, men Fia du kan sluta lägga dig i, och hur kan du säga att de är dubbelmoral? ja jag va med en kille som va otrogen mot sin tjej? betyder de att jag tycker att de är okej för mig att vara otrogen ? nej, verkligen inte, jag kan inte styra över killarna ja träffar, dom gör sitt eget val de är inte så att jag har våldtagit killen, så lägg bara ner med ditt skit snack..

2009-08-11 @ 01:17:04
URL: http://paldas.blogg.se/
Postat av: Fia

Klart att det är dubbelmoral, Esmeralda. Big time!

Hoppas du använder kondom med killen din, den där skulle man ju inte ens ta i med tång. Usch!

2009-08-11 @ 09:59:35
Postat av: Esmeralda

kan du förklara för mig hur du säger att de kan vara dubbelmoral, snälla lilla Fia ?

2009-08-11 @ 11:41:48
Postat av: Anonym

fia seriöst ! , SHUT THE FUCK UP! ! !



du verkar inte ha särskilt stor koll, ett tips lev ditt eget liv och sluta läsa bloggen om du nu stör dig så mycket på esmeralda!, dina kommentarer är onödiga och omogna !

2009-08-11 @ 17:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0