I want to spend my time of lovin' you forever

kan man ha så jävla tråkigt som jag har just nu, näe jag tror inte de och min fejkneger vill inte ta sin jävla cykel och cykla hit, de tar lix 10 min om ens de!! kan någon komma och vara med mig tack! fast personerna som kommenterar min blogg lär ju ha ännu mindre till liv asså, näe nu ska jag tvinga hit Thilini om ja så ska behöva gå dit och hämta henne, hon kanske går att mutas med chips och cheeseballs :P vem vet 

Ha de bra folks!  


Just ja de kommer dröja ca en månad innan min bejbi kommer hit,
måste fan åka ner till honom innan, de här håller inte i längden.
de är fan inte bra för själen, Jag älskar min pestsmittade pojkvän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0