Byttbyttan från afro till cornroads

jobb jobb jobb, idag började jag 07:30 och de gör jag imorgon också, fick sluta lite tidigare idag, för Annelie tyckte att ja såg ut som skit haha , efter jobbet mötte ja upp Amanda som har kommit hem från Grekland och om en vecka drar hon till Australien och blir borta i 11 månader, jävligt tråkigt hon ska plugga avent management ( stavning ) haha , jag och amanda år en cheeseburgare på donken och så ser ja mamma och lill grodan utanför så ja hängde lite på stan Med gull ungen T. SNÄLL  som jag är så gick jag in på TPH för att hämta ut Matildas mobil, vi är ju känd där är där typ en gång i veckan för de är massa skit med mobilen, och killen som jobbar där frågar mig

-De är inte din va ?
( jag hade Theresa med mig )
Jag: haha näe de är min lilla syster
Han: näe tänkte väl annars skulle du va jävligt ung när du fick henne

Gillar att man har blivigt vän med dom pga att dom säljer värdelösa mobiler, haha
 
sen gick jag och mötte upp mamma för ja skulle lämna av lill plutten, charlotte hade varit och rakpermanenta håret för hon ska sätta in löshår för hon vill ha rakt hor, så nu är de jätte rakt och på fredag sätter hon in löshåret.
sen kom Rasmus och då vill han göra gangstaflätor ( som en tjej på jobbet kallar de ) så SNÄLL som jag är sitter jag där i tre timmar för att han inte ville vara där själv, han blev iaf skit snygg tänkte lägga in före och efter bilder

FÖRE




UNDER


Ser ut att göra lite ont


EFTER


Fram


Profil


Bakom



Saknar min älskling jätte mycket

Kommentarer
Postat av: mami

tack esmeralda för idag,, det betyder så mycket i det stora hela,, men sen så vill jag ochså säga,, vilken fin bror du har ,, han blev så förändrad,,puss du

2009-08-05 @ 20:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0