Jag mår som jag förtjänar

igår blev de en helkväll med Mandi och Annelie vi va på TC men först hemma hos Annelie på Teg vi hade väldigt kul hemma hos Annelie, vi lekte med kondomer, och hade festival tema, bara massa skön fesival musik, jag och Annelie bestämde oss för att vi skulle göra vattenbalonger av kondomerna och kasta på folk. haha kanske inte våran smartaste ide vi valde ut våra offer tre personer på cykelvi kastade dom och de vi inte hade tänkt på va att dom kanske skulle komma efter sagt och gjort efter 3 sec känner vi att någon grepar tag i nacken, flygförbannad, han frågar va de va vi svarar vattenbalonger, han frågar om de va lugnt om han spottade oss i ansiktet vi svarade att de inte va samma sak för vi kastade bara vatten han tyckte vi skulle betala kemtvätt, men de tänkte vi inte göra eftersom de va vatten, sen fick vi gå, haha de va kanske hur kun som helst, men tänkt på de om ni ska kasta undvik killar i 30 års ålder som kommer cyklandes med en tjej,

väl på TC möter vi Lars-Erik han gick ut och drack efter jobbet, och han tyckte att ja va en mes som inte pallade trycket så han tyckte ja borde lära mig att de är så här de är i Restaurang livet, haha
kort och gott så hade vi hur kul som helst, knäppte inte så mkt bilder men några




Mandy likes to suck ;)




A little kiss for you

Nu vill ja att min Älskling ska komma hit ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0