Svar på tal

hahahha de är ju bara så jävla skrattretande, va mogna människor de finns i den här världen, inte ens ta i med tång och världens största pestsmitta, jag lärde känna killen för ca 5 år sen, och inte har jag blivigt smittad av pesten eller ja ingen annan sjukdom för den delen heller. och någon tång har ja då heller aldrig använt, så du Fia försök inte komma med något som du tror du vet för när de gäller han så vet jag nog de mesta.

haha jag vaknade nyss av att de blev korsdrag, tydligen va inte mitt fönster i vardagsrumet helt stängt och allt som stod i fönstret förll ner med ett PANG! en tallrik och ett glas gick sönder och nu ligger de en miljon dekorations stenar och små pärlor på golvet, haha blir skit kul för mig att städa upp sen  :P

Pestsmitta eller inte jag tycker iaf om dig jätte mycket ♥ ( sen får folk säga vad dom vill )

Kommentarer
Postat av: matilda

måste bara säga, jag vet inte vad jag gör om de ser förjävligt ut när jag kommer hem. Går inte!

2009-08-11 @ 22:31:38
Postat av: Esmeralda

näe men du behöver inte ens komma hem, du kan ju fan ALDRIG säga ett ända snällt ord ever!

2009-08-12 @ 00:59:46
Postat av: matilda

Ah, sluta vara mongolid. Skulle du kunna göra något så skulle jag vara snäll och de vet du, för majoriteten jag klagar på är att du inte kan städa.. och allt som är relaterat till städning. Eller kommer du på något annat?

2009-08-12 @ 13:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0