Public Enemies

ikväll har jag crüsbäret och muttan varit på bio och sett Public Enemies, den va jävligt bra men som i alla johnny depps filmer så ska den ha ett skit slut, men ja tycker verkligen att folk ska se den. grymt bra 5 av 5.
Nu fattas de bara att jag och Matilda drar våra feta arslen och tittar på Harry potter.

tis, ons, tors blir de jobb börjar klockan 8 jippi för de. men de är ju iaf jobb sen är ja ledig 2 dagar och så jobbar ja på söndan, på måndag bär de iväg till nail design school för att få snygga naglar, och nästa torsdag bär de av till wow för klippning, de är ganska kul att leva ett liv som man egentligen inte har råd med, haha men man lever bara en gång så varför bry sig lix.

hittade kanske världens sexigaste bild på mig och bejbi, vi är på krogen och en tjej bestämmer sig för att ta bild, ja ni får se resultatet själv 



Näe nu ska jag invänta prison även fast jag sett sista avsnittet och ja är inte lycklig, fällde en liten ( gigantisk ) tår på de sista avsnittet

näe nu får ni ha de så bra folks

Saknar dig älskling kom hit nu

Kommentarer
Postat av: okänd

något hämskt kommer inträffa

2009-08-08 @ 23:49:13
URL: http://paldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0