Orka rubrik !

hej hej folks !
råkade sova lite väl länge imorse ( Eller idag kanske man ska säga ), vaknade halv 3 hehe.
ikväll vet ja inte vad som händer, har inga planer iaf, men de visar väl sig fejkis ville hänga med mig. skulle kanske vilja gå ut men vem har råd med de då, så här 4 dagar innan man får pengar. inte jag iaf, har typ 100 kr allt som allt, ska kanske köra en helkväll med gossip girl då men vem vet, nån som vill komma och leka med mig ? bara att höra av sig de.
nu tror jag att de blir en dusch


ja jag är skitsnygg ja vet , haha


ha de bra puss min älskling ♥  ( och nu menar jag inte dig izzan )

Kommentarer
Postat av: izabelle

Määh!! möäääh! wöwöwöwöwöwö. va?!!?!

2009-08-22 @ 02:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0