Kan storbloggarna kan skitbloggarna också !

Sommaren har väl inte riktigt blivigt som man tänkt sig kanske, jag och Matilda skule ju tex utomlands, men ja till de krävs pengar, men vi har iaf haft massa roligt endå,

De har blivigt ganska mkt festande

här är några bilder när vi va med Sabry och folket

Kanske hur cute som helst ;) Oj jag såg ju nästan brun ut
 

Party!!


Matilda ville va lika Cool som Sabry !

Sen så bar de av till gävle och där blev de Tant grön typ varje kväll, personal rabbat i the shit
de blev ju självkart fest hos Bäret också



Matilda Alexandra och jag
( gillar att ta folks huvudbonader )


Bäret himself! du vet att du inte ska dricka så mkt :) 


Världens bästa viktor va ju självklart också med, men han va inte där för att ha roligt 


Gorgeous fick ju också va med, ingen fest utan skinn korv hunden.

sen hade vi ju lilla älsklingens 1 års dag den 10 juli




Tjockisen hereself och lill tufflan i sin rosa fina klänning Theresa i bakgrunden


Leah sönosen :)

Träffade ju min Älskling ochså, vet inte om ja vågar lägga upp den här bilden igen hehe

SÅÅÅ SÖT! NOT!

När vi kommit hem från gävle bar de av till holmön för att jobba, som alla vet så älskade han oss från förra året man kan ju säga att han va mest nöjd med mig och matilda 


Matilda steker ! 


Dricks hehe 
 

Jag sitter och täcker över alla glassar som inte fanns.. 


..Barnen blev väldigt besvikna.

Eftersom Matilda sket i mig och drog på PDOL så fick jag skaffa in annan hjälp


Emma så sexig bild


ja hon är snygg Tres


Kidnappat Sabrys tröja, I love it !

 Efter jobbet blev de ju självklart party träffade massa Holmsundare


Glömt namnet och Emma
 
 
Amanda och Albin bolaget ? eller Farbror simon kommer inte ihåg


inte den blekaste

Efter holmön kom bäret upp och hälsade på


nej han är inte mobbad ja lovar :P


de blev ett glas vin eller tre i solen på nydala


Bäret steker!


Efter nydala kom Fejkis förbi och vi va nog inte snygg nånstans

och jag försökte visa fågelråger dansen, men de gick inte så bra, så nja de blir inga bilder på de haha, ni som va där vet hur jag såg ut ;) 

 
Sen kom Amanda hem från Grekland och vi gick ut en kväll för att ta farväl för hon har åkt till Australien för att plugga :( och ska va borta ett år



I miss you !
 
näe nu orkar ja inte lägga in fler bilder, datan är så jävla seg men de va min sommar iaf

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha fina bilder, nya bästisar eller?:) Ni verkar vara duktiga på att börja umgås med mina ex uppskattar att ni håller koll på dom åt mig!

2009-08-25 @ 19:51:58
Postat av: Esmeralda

Du är bara pinsam. Alla som du pratat med och alla som du känner är inte dina. Sluta tro att du äger människor. Och sluta sök bråk!

2009-08-25 @ 20:02:36
Postat av: ChrilluZ

"Bäret himself! du vet att du inte ska dricka så mkt :)"



Vaaaaad menar du med det dåva?! :O

2009-08-25 @ 20:48:34
Postat av: Esmeralda

Att du kanske är lite röd om kinderna :O?

2009-08-25 @ 21:07:15
Postat av: Rebecca

Undra vem som söker bråk när du lägger ut bilderna lilla du? Och jaaa jag är jättepinsam damn vad pinsam jag är alltså står knappt ut med mig själv!!

2009-08-25 @ 21:15:11
Postat av: Esmeralda

Så jag får inte lägga ut bilder på någonting jag har gjort under sommaren? näe men de är väl klart att jag ska lämna festen bara för att ditt ex kom dit, ska tänka på de nästa gång ja gör något, och ja du är pinsam.

2009-08-26 @ 06:30:48
Postat av: Rebecca

Jag har aldrig sagt att du inte får, bara att jag reagerar på det. Vilket du får ta när du skriver ut det på en offentlig blogg.

2009-08-26 @ 07:48:54
Postat av: mamsi

vill bara säga att din sommar var possitiv och att du nu fortsätter vägen fram i stället för bak är ochså en framgår,, jag tycker du är helt otrolig esmeralda,, dina tankar är starka med säker tunga och mycket possitiv,, allt bäst till dej mitt barn,,

love du

2009-08-26 @ 11:56:36
Postat av: Mandi

yeeeeeey någon saknar mig! Weheeeeeeeeeeeeeeeey

2009-08-27 @ 14:55:07
URL: http://popexpressen.wordpress.com
Postat av: Esmeralda

Jag förstår bara inte varför du ska lägga ner energi att skriva så otroligt töntiga saker. De ser bara ut som att du vill bråka, sen får jag skriva vad jag vill i MIN offentliga blogg, skrev inget som handlade om dig. men just ja de va ju en bild på Blaise så då vet ju ALLA att "de handlar om dig". lägg ner bara. förstår inte va du får ut av att skriva saker för du skämmer bara ut dig.

2009-08-27 @ 17:32:42
Postat av: Esmeralda

KLART JAG SAKNAR DIG MAND(Y)I!! ;)

2009-08-27 @ 17:34:03
Postat av: Rebecca

Nu skrev jag aldrig att det handlade OM mig, bara att jag REAGERADE. men du verkar ju inte ens läsa innan du svarar på nånting, antar bara att det står något och jaaaaa fyfan vad jag skäms gud jag står inte ut med mig själv!! heeeeeelp.....

2009-08-28 @ 00:16:35
URL: http://ponkins.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

Du jag läser visst de du skriver, tänkte bara på att du börja dampa som fan när ja la ut konversationen med Totte. näe jag sa inte att du skäms du förstår väl säkert inte ens att du skämmer ut dig. som sagt jag lägger ut vad jag vill i min blogg och så länge jag inte skriver om dig så vill jag inte att du kommenterar på MIN blogg

2009-08-28 @ 17:34:42
Postat av: Rebecca

skriv inte om grejer som du fattar gör mig upprörd då

2009-08-29 @ 14:00:19
Postat av: Esmeralda

Men snälla! DU har inget med min blogg att göra, varför läser du ens?

2009-08-29 @ 16:09:13
Postat av: stans Bästa Älskare

het bild på oss baby. några dagar kvar bara kyss

2009-09-01 @ 17:31:26
Postat av: värdens Bästa älskare

Det e ju på tok för lite bilder på mig i den här bloggen =(



kyss

2009-09-01 @ 17:35:04
Postat av: Esmeralda

Du är så söt :)och nej bilden är inte het :P

2009-09-01 @ 17:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0