i dont give a shit about you!

Good morrgon good morrgon! eller ja vaknade vid 11 då min älskade mamma ringde och väckte mig, och då kunde jag inte somna om, så nu har ja legat och tittat på weeds, kanske huuuur bra serie som helst. idag tänkte jag iaf att ja skulle städa lägenheten. men alla som känner mig vet att jag är den äckligaste lataste människan i världen så de kommer förmodligen inte bli gjort, men vet ni va jag bryr mig inte va folk säger, säg va fan ni vill, dont care!

tror ja glömde nämna att mina naglar blev sjukt bra iaf, och de kostade bara 550:- och man fick t.o.m nagelolja och en fil med på köpet tänkte lägga in bild men har inga batterier i kameran och ja glömmer alltid bort att ladda upp dom, så de får bli en annan dag. har sovit i matildas rum dom senaste dagarna så jag har jävligt ont i ryggen, förstår inte hur hon klarar av att sova i den. men nu har jag inte tid med de här nå mer så ni får ha de så bra folks, för nu ska jag börja "städa" lägenheten.
 
Saknar dig älskling ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

nej du ,, det där stämmer inte på långa vägar esmeralda,, jag om ngn vet vad du kan och vad du ej kan. samt vad du vill och ej vill..du är både intresserad av att utveckla dej gå framåt sätta gränser samt vara tydlig och klar,, vad beträffar städning och ordning och reda,, så ligger du steget efter matilda bara,, och du kommer att hamna på hennes nivå ochså,, tro mej,, dessutom jobbar du en hel del på ett av stans finaste ställen och vad jag förstår så är du omtyckt av dom flesta som ser dej,,

det finns med andra ord ingen som du.. en guld klimp på 55 kg,, och för modligen så är jag ganska ensam om det,mitt hjärta på ditt.

2009-08-12 @ 16:38:33
Postat av: matilda

Duktigt!

2009-08-12 @ 16:48:37
URL: http://matildafrisegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0