Don´t let our last kiss be our last, give me tonight and i´ll show you.

Satt just precis och läste min systers och hennes killes blogg, och dom skriver så fina saker om varandra och de får än att tänka Varför kan inte ja hitta någon som är helt underbar, ljuset i allt mörker, och att man måste nypa sig i armen för att man tror att man drömmer.  näe ja tror inte att den personen finns för mig just nu, eller så gömmer han sig väldigt bra bara, haha  men får bara hoppas att ja hittar en kille som är lika underbar mot våra barn som Henke är med Leah, hon kunde faktiskt inte få en bättre pappa. ja är så glad för deras skull.

Näe nu får ja sluta vara så jävla blödig, nu ska ja lägga mig och läsa om den enda pojke som just nu är ljuset i mitt liv
(alla kan ju bara gissa vem de kan vara)  

Btw fick 150:- i dricks idag, känns kul att vissa räknar med mig i dricks kassan hoppas ja får något imorgon.
praktiken gick bra idag, den går faktiskt riktigt bra, för några dagar sen va de en kille som jobbar på Plaza som ringde till universum och sa att ja ville jobba, känns jävligt kul att dom tycker att a är så duktig att dom rekomenderar mig till andra restauranger i stan (Y)

Kommentarer
Postat av: mamma

mmmm.. jag brukar säga att man ska vara tillsammans med dom som vet mera kan mera dvs,, dm som är bättre än en själv,, då startar ngt i hjärnan,, så jag är glad att du ser mitt barn,, hur du vill ha det och hur du inte vill ha det,,

sen så vet jag att du är duktig i ditt arbete ochså,, bara du som inte vet det ännu,,

vad beträffar ditt utseende så vill jag starkt poängtera att du är som klippt och skuren för ett hovmästarjobb,kommer för alltid att komma ihåg dej från resturangen på skolan mer respektgivande och seriöst får man leta efter,, du är verkligen värd den dricksen som du får och mer därtill dessutom är du underbart fin ochså att titta på,, love you every day,,

2009-05-02 @ 11:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0