studentkryssningen

tänkte skriva lite om min helg
som säkert dom flesta vet så va de ju studentkryssning i lördags, alla va skit taggade, träffade en pojk på bussen ner som tvingade mig att dricka cider för att han inte vile dricka ensam, så jag oftade mig trots att ja fortfarande va lite bakis,
 
men vi kan hoppa tillbka till innan vi ens hade hoppat på bussen, jag och matilda sprang runtt som tokar och letade våran buss vi hade nr 17 och de fanns ingen nr 17 för de va bara 16 bussar som skulle åka från Gävle, shiiit tänkte vi , men de visade sig att de skulle komma en till buss, 14.00 skulle vi åka från gävle, typ 14.15 kom våran buss så de va bara att kliva på, stek hett va de också på den där jävla bussen och fullt som fan, ja fick sitta berdvid nån jävla random, (han som bjöd på cider), som senare visade sig vara ganska trevlig,

vi kommer fram till terminalen, och då är de ca 3 timmars vänte tid tills att vi får gå på båten, plus att båten också va försenad, så vi ställer oss i en jävla kö för att köpa alkohol, 59 jävla spänn  för en cider, efter ca 2 timmar börjar vi bli måttligt less och börja tappa peppen, vi va säkert dom enda som va skit tråkiga där på terminalen , de börjar bildas en kö till in chekningen, och när dom börjar släppa in sticker vi lite smidigt före i kön så vi är inne på ca 5 min.
 
då  va vi framme på båten och började med de eviga letandet av hytten,  väl inne i  hytten tog ja en snabb dusch sen börja fixa min sen sprang vi till taxfree och inhandlade mer alkohol vi skulle käka vid 21.45.

vi gick för att käka kännde oss skit död hade inte alls fått upp peppen än, och när vi kommer till buffén tro på fan att de va så jävla dålig mat att de bllev så vi bara käka sallad och drack vin, 260 jävla spänn för sallad ?!
sen så kom Peter seipen (stavning) han tog av sig tröjan, han har ju kanske skit nice kropp, men han är ju lite skum haha.

ja men sen så fortsatte kvällen med ett evigt drickande, sen träffade jag Sörell som ja inte har träffat på flera år de va skit kul, (han jobbade på båten) de va ganska otippat, resten av kvällen natten är ganska suddig men vi dansade iaf och hade roligt.

vaknade vid 10 dagen efter inser att ja har missat den där jävla frukosten som ja redan har betalat för, de sög jävligt mkt ,
 hade ju tänkt äta innan ja somna men då däcka ja vid typ 4, en timme innan frukost, jävla skit, så de va bara till å  börja supa igen, de mers otippade på hela resan va att våran hytt granne kom från umeå och bodde på ersboda ni kan ju bara gissa på vilken gata, jo Stävgränd lika som mig, världen är bra liten den. nu tror ja inte att de hände så mkt mer
somnade ett tag där vid 1 kanske, blir växkt av städarna som säger att vi måste gå upp för att vi är framme och dom ska börja städa , jag svarar att de är långt kvar tills vi är framme och säger åt som att gå ut, så dom hämtar vakterna som får släpa upp oss och tro på fan att vi va framme så de va bara att slänga i allt i väskan och sprinka av båten :P haha


de finns typ 3 bilder på mig sen den här helgen också och de är bilder som ja bara har råkat hamna på :P




nu ska ja fara på praktiken cya        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0