den du brydde dig om, som spelar din vän, som sedan hugger dig i ryggen.. vi vet hur de känns

Tänkte börja med att säga vem behöver vänner ? Vem behöver vänner som är falska dom som ljuger och dom som byter "bästa kompis" som dom byter trosor?  vem behöver dom! man tror att man står någon nära, men näe som min header säger   Everyone´s is an asshole until proven otherwise. tog lång tid innan ja insåg att alla va assholes falska, blir bara så jävla arg, lika lätt att kasta bort en vänn som att  kasta bort en snus när man är klar med den. vem behöver sånna vänner ? INGEN! så lev era liv och hoppas att ni mår mkt bättre med er själva, all lycka till er, verkligen.
jag kan säga att jag mår underbart med eller utan er..
 
(karro om du läser min blogg verkligen fint sagt om oss, man borde verkligen hålla sig borta från oss idioter )    


Kommentarer
Postat av: karrååw

Så du anser alltså att du är sur, grinig och en idiot?

2009-04-18 @ 14:57:51
URL: http://karrolilah.blogg.se/
Postat av: Anonym

näe de tycker jag inte, men ja vet att du tycker de, sen så vet ja att ja kan låta jävligt sur ofta även om ja inte är de

2009-04-18 @ 18:42:15
Postat av: matilda

I eran värld kommer man aldrig rätt fram till någon och säger till om det är nå fel. Bor med någon man inte vill, ligger med andras killar och håller tyst om det, och massa annat. Så annorlikheten att du skrev om henne/oss är stor. Eller alltså finns inga tvivel om saken. Lika stor som eran "anonyma" kommentar.

2009-04-18 @ 20:06:00
URL: http://matildafrisegard.blogg.se/
Postat av: karrååw

okej då vet du vart du har mig.



Till Matilda.

Så du gör så i "din" värld?

Man kanske bor med någon man inte vill för att det är 3månaders uppsägnings tid. Eller så kanske man inte har hunnit hitta någon bättre lösning. Och inte vill bo på gatan. Ligger med andras killar? Men du är ju en medlem i den klubben så du vet nog hur det är. Jag säger inte att jag inte skrev om er, frågade bara om hon anser sig själv som sur, grinig och en idiot. Eftersom hon tog åt sig. Och den anonyma var inte så anonym för vi visste att ni kunde se att det var vi. Orkara bara inte skriva in våra namn, sen sa vi aldrig att det inte var vi.

Var det något mer jag ska svara på? Annars tänkte jag gå och byta trosor (kompisar)

2009-04-18 @ 21:06:23
Postat av: matilda

Nej, om jag har nå problem med något, eller något jag stör mig på säger jag nog till ska du se.

2009-04-19 @ 13:00:44
Postat av: karrååw

Till matilda: Visst, om du tror på det så.

2009-04-19 @ 18:21:46
URL: http://karrolilah.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Matilda, du sa ju till mig så sent som förra veckan att du gått runt och hållt inne massa skit som du tyckte om mig? Luktar det lite dubbelmoral här någonstans eller?

2009-04-19 @ 19:55:28
Postat av: karrååw

Tyvärr gör jag nog det, mer än vad jag vill veta. Och av det jag vet så känner jag att det finns en massa saker som jag inte skulle vilja ta del av. Men visst jag har mer än gärna pratat värdigt med dig.

2009-04-20 @ 17:52:20
URL: http://karrolilah.blogg.se/
Postat av: matilda

Jo men jag har hört en hel del saker om dig också från andra, men jag gör min egen uppfattning om dig ändå. Utifrån vad jag har lärt mig själv om dig. Men jag förstår att det är svårt att säga till personen som pratar om mig att den ska vara tyst för du vill inte veta. Du är ju verkligen inte en person som vill lyssna på skvaller och snacka skit om andra, verkligen inte. Och tyvärr (...vet inte om det är för mig eller dig) så vet du ingenting över huvud taget om mig, du vet vad andra har sagt, och av erfarenhet så är den sanningen en aning förvrängd. Kände bara att jag var tvungen att svara på de här.

2009-04-20 @ 19:15:31
Postat av: Rebecca

Den begärda punkten då.

2009-04-21 @ 15:46:59
Postat av: Anna

Shit, känns moget det här. Jag vill också vara med och bråka! Hit me!

2009-04-21 @ 22:41:52
URL: http://annashii.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

du är inte välkommen på min blogg, du vill aldrig prata med mig, spelar ingen roll vilken tid ja ringer eller dag så får man höra pip.. pip.. pip.. näe du får inte va med och bråka

2009-04-22 @ 13:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0